מדוע כאשר מתכננים פתרון הצללה ביתי כמו תריס גלילה, יהיה זה מאד מומלץ להתקין גם ארגז תריס נסתר? במה תורם ארגז התריס לעיצוב ולחזות הבית? כיצד הארגז משפיע על איכות החיים בבית מבחינה פונקציונלית?

ארגז תריס נסתר מספק פתרון נוח מאד לאחסון תריס הגלילה שלכם. כשבקיר שלכם תיחצב גומחה ובה ארגז תריס, ניתן יהיה לאחסן את תריס הגלילה בתוך הקיר, ולשחרר אותו בנוחיות בכל עת, בעזרתו של מנגנון הפעלה נוח לתפעול. ארגז תריס נסתר, כשמו כן הוא, חבוי בתוך גומחה בקיר, יחד עם מנגנון ההפעלה שלו, מה שמוביל לעיצוב אסתטי ומסוגנן ביותר. עם זאת, הארגז מאוד נגיש וניתן לפתוח אותו בקלות, כך שגם מבחינה פונקציונלית, הוא מספק פתרון מתקדם ואיכותי.

מה היתרונות של ארגז תריס נסתר?

אנשים רבים, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, מעדיפים לעשות שימוש בארגז תריס נסתר ולא בכדי. ארגזים אלו סמויים מן העין ומאפשרים שימוש נוח ויעיל. אם עד היום השימוש בתריסי גלילה כלל את התקנתו של ארגז גדול ומסיבי מעל החלון שאינו משתלב עם החלל, כיום הפתרון הרבה יותר איכותי. הארגז למעשה נמצא בתוך הקיר, כשהוא חבוי בתוך גומחה וצבוע באותו הצבע כמו הקיר עצמו כך שכמעט ולא ניתן לראות אותו. עם זאת ניתן לפתוח אותו בפשטות על ידי לחיצה קלה, לצורך תחזוקה וטיפול.

ארגז סמוי לתריס של חברת Framed Box

סגירה ופתיחה של ארגז התריס

למרות שמדובר בארגז תריס נסתר אשר חבוי בתוך הקיר, ניתן לפתוח את תריסי הגלילה בקלות וללא הגבלה. תפעול ארגז התריס נוח ופשוט, הוא שומר על התריס בצורה מיטבית ומאפשר את שליפתו באין מפריע.

Framed Box פתרונות הסתרה בסטנדרטים גבוהים

בחברת Framed Box אנו מעמידים לרשותכם מגוון אפשרויות הסתרה יוקרתיים וכן גם את האפשרות של ארגז תריס נסתר בהתאמה אישית תוך שאנו שואפים לספק מענה לכל צורך, לכל סדר גודל ולכל חלל. כל הפתרונות שלנו שמים דגש הן על עיצוב והן על פרקטיות, במטרה לספק לכם את פתרון ההסתרה הטוב ביותר לצרכים שלכם.

הקליקו כאן והתרשמו ממבחר דגמים של ארגז תריס נסתר מבית !Framed Box לפרטים נוספים ולהזמנות צרו קשר כבר עכשיו!