איזה ארגז תריס כדאי בבית? מהן האפשרויות העיצוביות של הארגז? כיצד ניתן לשלב פתרונות מעוצבים ופרקטיים?

התריס הוא חלק בלתי נפרד מהבית והיום ברוב הבתים ניתן למצוא תריסי גלילה. כחלק בלתי נפרד מן המנגנון יש צורך ליצור ארגז תריס אשר יכיל אותו בזמן שהוא סגור ובנוסף לכך יכיל את המנגנון. בין אם התריס חשמלי ובין אם לא, יש צורך לבחור בארגז המתאים.

איזה ארגז תריס כדאי להתקין בבית

ישנם שני סוגים עיקריים של ארגזים. האחד הוא בולט והשני הוא חבוי, נסתר. הארגז הבולט מוכר יותר כיוון שהוא שימש במשך שנים רבות, עוד לפני שנמצא הפתרון החבוי. ארגז זה נראה כיחידה עצמאית בולטת על הקיר כאשר הגודל של הארגז תואם את הגודל של התריס. הסוג השני הוא ארגז חבוי והוא שקוע בתוך הקיר וצבעו יכול להיות זהה לצבע של הקיר.

יש יתרונות לארגז החבוי על פני זה הבולט. הוא משתלב בקיר ונותן מענה אסתטי מושלם. קל מאד לפתוח אותו כדי לבצע עבודות תחזוקה או טיפול והוא מאפיין את הבניה המודרנית.

יש להתייחס אל התריס ואל הארגז כאלמנט עיצובי בבית

המראה של ארגז תריס בולט בצבעים אשר אינם מחמיאים לחלל הוא מראה שקשה לפספס. הוא אמנם המראה הנפוץ יותר, אך זאת רק בשל העובדה שבעבר לא הייתה האפשרות השנייה, של ארגז נסתר. היום, כשהארגזים שקועים בקיר ומשתלבים בו, אין כל סיבה להתפשר על מראה שאינו מושלם. אם יש לך ספקות לגבי האלמנט העיצובי הנכון עבור הבית שלך, הטוב ביותר הוא להסתכל על הדוגמאות השונות ולהתייעץ איתנו בנושא.

מבחינת נוחות ההגעה אל התריס ואל המנגנון, חשוב לדעת כי שני סוגי הארגזים מאפשרים גישה נוחה, פשוטה וניתן לפתוח כל אחד מהארגזים בקלות בעת הצורך.

לשלב בין עיצוב ופרקטיות

בתכנון הבניה או השיפוץ יהיה עלייך לקבל החלטות רבות. עלייך לחשוב על העיצוב של הבית בלי להתפשר על הפרקטיות והנוחות. ארגז תריס נסתר משלב בין שניהם, הוא מאפשר לך ליהנות ממראה של קיר אחיד, ללא צורך בניקיון הארגז והוא מהווה פתרון פרקטי וקל לתחזוקה.

פתרונות ברמה גבוהה

חברת Framed Box מתמחה בייצור ארגז תריס סמוי ומעניקה לך פתרונות ברמה הגבוהה ביותר. אנו שמחים לספק מענה לכל צורך ולכל חלל – ומזמינים אותך ליצור עמנו קשר כדי לקבל פרטים נוספים ולבחון כיצד נוכל לדאוג גם לבית שלך.