מהו ארגז תריס סמוי? מהם היתרונות של הארגז הסמוי בהשוואה ארגז תריס בולט? האם יש הבדל בתכנון של ארגז בולט אל מול זה הסמוי?

ארגז התריס הוא חלק בלתי נפרד מתריס הגלילה. הוא מחזיק את שלבי התריס ואת המנגנון. בעבר, ארגזים אלו היו בולטים בקיר, אך היום הם יכולים להשתלב בתוכו ולהעניק מראה אסתטי ונעים לעין. כיוון שעדיין ניתן לראות את שתי האפשרויות, בוודאי יש לך שאלות על האיכות של הארגז הסמוי והיתרונות שלו ועל כך ניתן מענה במאמר זה.

היתרונות של ארגז תריס סמוי

היתרון הראשון הוא יתרון אסתטי. לאורך השנים אנו עושים מאמצים כדי שהבית שלנו ייראה נעים ויפה. יש לנו אפשרות לשנות את הרהיטים, להוסיף תמונות, אך שינוי המבנה ידרוש פעולת שיפוץ של ממש. ארגז התריס משתלב כחלק בלתי נפרד מהקיר ובאפשרותך להזמין עיצוב בהתאמה אישית.

יתרון נוסף של ארגז תריס סמוי נוגע לצד הטכני והפרקטי של המערכת. קל לפתוח את הארגז ולגשת אל המנגנון ושלבי התריס כאשר יש צורך לבצע עבודת תחזוקה או תיקון. החשש אשר עשוי לעלות אצלך, כמו אצל אחרים אשר אינם מכירים את סוגי הארגזים השונים, נוגע בוודאי למנגנון והפעלת התריס. מבחינת הפעולה, התריס יכול להיפתח ולהיסגר באופן ידני או חשמלי, לבחירתך.

כאשר הארגז מותקן בצורה הנכונה הוא לא רק אסתטי אלא מסייע בהגנה מפני פריצה לבית, תורם לרמת הבידוד האקוסטי ובסופו של דבר ישפיע על איכות החיים בבית שלך.

תהליך התכנון של הארגז

על הארגז והעיצוב שלו יש לחשוב בתהליך הבניה או השיפוץ. במקרה של בניה, יש לחשוב על הפתרון הנכון לבית עוד לפני שלב הנחת הבלוקים או הרמת הקירות (במקרה של בניה קלה לא יהיה שימוש בבלוקים). במקרה של שיפוץ, יש לחשוב על הארגז בשלב מוקדם ככל האפשר.

מבחינת התכנון עצמו, היום רוב הקבלנים מכירים את הארגזים הסמויים ויכולים לבצע את העבודה על פי התוכניות. מבחינתך, חשוב ליצור קשר עם החברה, לראות מהן האפשרויות העיצוביות העומדות לרשותך ולקבל את כל המידע הנדרש.

מוצרים איכותיים

הפתרונות אותן מציעה חברת Framed Box הם פתרונות אסתטיים, איכותיים ומתקדמים. אנו מייצרים ארגז תריס סמוי מחומרי גלם איכותיים – ומעמידים לרשותך פתרון טכני פרקטי שהשימוש בו יכול להקל עלייך בחיי היום יום. זה הזמן שלך ליצור עמנו קשר ולשמוע על המוצרים האיכותיים והפתרונות המתקדמים של החברה.