מהו ארגז תריס נסתר? מלבד היתרונות האסתטיים, האם ישנם יתרונות נוספים לארגז מסוג זה? כיצד ניתן להגיע למנגנון התריס במקרה הצורך – גם כאשר הארגז אינו בולט?

תכנון הבית משלב בין פרקטיקה ליופי. הבית הוא המקום אליו אנו מגיעים כדי להירגע ולכן ככל שהוא משמש אותך יותר ודורש ממך פחות עבודה, כך קל יותר לנוח בו. ישנם שלל פרטים קטנים אשר יכולים להעסיק אותך ובעת תכנון הבית והבניה (או השיפוץ) כדאי לחשוב על פתרונות שיהפכו את החיים שלך לקלים יותר.

מהו ארגז נסתר לתריס?

התריסים של הבית הם חלק בלתי נפרד מרוב הבתים בישראל (ישנן מדינות בהן כמעט ולא נהוג להשתמש בתריסים) והשאלה היא כיצד להתקין אותם. בעבר הרחוק אפשר היה לראות בעיקר תריסים חיצוניים לבית. הם לא תמיד היו נוחים במיוחד ופעמים רבות התפרקו, אך הם היו הנפוצים ביותר. במהרה תריסים אלו התחלפו באלו שאפשר לראות היום ברוב הבתים, תריסי גלילה.

המאפיין של תריסי הגלילה הוא פסים, פסים אשר מתגלגלים זה על זה בחזרה למקום. על מנת שהדבר יתאפשר יש צורך בתריס עצמו, בארגז שיכיל אותו ומנגנון פתיחה וסגירה. המנגנון יכול להיות חשמלי או ידני. הארגז של התריס יכול להיות ארגז נסתר או בולט וישנם יתרונות לזה הנסתר.

היתרונות של הארגז הנסתר על פני הבולט

ארגז נסתר כשמו כן הוא, נסתר והוא חלק מפני הקיר. במקום ליצור ארגז על הקיר שבולט כלפי חוץ, בתכנון מוקדם יוצרים פתח בקיר ואליו מכניסים את המנגנון הנדרש. כל זה מכוסה ביחידה אשר משתלבת עם הקיר. מבחינת הצבע, ניתן לבחור בשלל צבעים, כאלו שיתאימו לצבע הקיר וכאלו שלא. כיוון שצבעי הקיר יכולים להשתנות במהלך השנים, יש להעדיף צבע שמתאים לעיצוב שרוצים ליצור. מעבר לכך שארגז זה הוא אסתטי יותר, הוא גם לא צובר אבק וקל מאד לפתוח אותו אם יש צורך בכך.

הגעה בקלות אל המנגנון הפנימי

ההגעה אל מנגנון התריס היא פשוטה וקלה ומתבצעת בלחיצה קלה על הארגז עצמו. לאחר הפתיחה ניתן לבצע עבודת תחזוקה או תיקון כמו בכל תריס.

בחברתFramed Box  אנו מעמידים לרשותך פתרונות מתקדמים ואסטטיים בדמות ארגז נסתר ברמה גבוהה ולכל סוג של תריס. ניתן להוסיף אצלנו עיצוב בהתאמה אישית ולבחור את צבע הארגז המתאים לעיצוב הכולל של הבית. אנו מציעים שירות מקצועי, מהיר, איכותי ובסטנדרט הגבוה ביותר. לפרטים והזמנות, זה הזמן שלך ליצור קשר.